OFFLINE MARKETING

OFFLINE MARKETING
Czy wiesz, że tradycyjne działania i narzędzia marketingowe są tak samo ważne jak obecność w internecie? Bez właściwej oprawy półki sklepowej klient nie zauważy twojego produktu, wśród rzeszy mu podobnych. Natomiast, przedstawiciel handlowy nie podpisze z kupcem kontraktu na jego dystrybucję.
Chętnie podzielę się swoim doświadczeniem z gałęzi marketingu handlowego oraz tworzenia skutecznych materiałów POS. Oferuję również wsparcie kreatywne i merytoryczne w zaplanowaniu i egzekucji aktywizacji konsumenckich np. akcji promocyjnych oraz programów lojalnościowych.
Po stworzeniu strategii czas na jej realizację. W tym celu pomogą nam dwa typy reklamy, które już znasz: ATL oraz BTL. Oto część́ zaplanowanych i zrealizowanych przeze mnie aktywności oraz projektów graficznych, które przygotowałam w celu realizacji tych zadań oraz inne przygotowane na zlecenie klientów.